Mellan havretuggorna på Uppsala Ponnyklubb

Alla inlägg den 16 september 2009

Av Ulrika Pernler - 16 september 2009 15:46

  


Hej! Jag undrar om ni kan se mig? Eller rättare sagt det jag skriver. Det har blivit en fnurra av något slag på länken som går från hemsidan till bloggen. Ena dagen fungerade allt perfekt och nästa var det bara vitt.


Jag menar om man trycker på länken ”Ulrika Bloggar” och så blir det bara vitt. Då måste ju alla tro att det är helt tomt.


Det är det också…  ibland. Men för det mesta är det nog mera fullt än tomt.


Det bästa är att på min arbetsdator så ser allt helt normalt ut. Jag klickar på länken och kommer till bloggen. På speldatorn som står bara en halv meter bort blir det vitt. På laptoppen som står ytterligare en halv meter bort så blir det vitt.


Kan inte datorer samarbeta?


Blogga Gratis har bytt namn till Bloggportalen. Jag passar på att göra ett nytt sidhuvud. Adressen ska vara densamma som förut.


Så blir det vitt…


Jag provar att länka om en gång, två gånger, tre gånger, massa gånger.


Vitt…


Jag gillar datorer. När allt funkar. Men jag försöker mig inte ens på att förstå alla sladdar, kretskort och annat som gömmer sig under datorns skal. Jag tittar på sladdhärvan på golvet och suckar samtidigt som jag är förundrad att jag har lyckats koppla ihop alla de där sladdarna och fått datorn användbar.


Men vitt…


Det löser jag inte.


Jag kliar mig i huvudet och konstaterar att jag inte förstår något, överhuvudtaget.

Presentation

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards