Mellan havretuggorna på Uppsala Ponnyklubb

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Ulrika Pernler - 24 januari 2011 15:58

Hej!  Om man lyssnar runt lite så verkar det som att träningssäsongen börjar rulla igång på riktigt nu. Själv tycker jag att det var väldigt skönt med uppehåll från tävlingar en tid. Rolle fick ta det lite lugnt ett par veckor eftersom han hade en liten bula som behövde vilas på ryggen (och det var inte mig själv jag menar  utan en hudinflammation).


Efter det har vi tränat och övat lite extra på en del saker som behövde befästas och just därför var det skönt att koppla bort själva tävlandet. Sen är det ju också så som jag sa på tävlingsmötet att tävling i min ålder kräver någorlunda trevligt väder för att kännas genomförbart.


Många minusgrader, ösregn och storm ingår verkligen inte i genren fint väder!


Men nu är jag riktigt sugen på att få träna och visa upp resultatet på våra mödor för min tränare och så få lite tips och råd om vad som ska jobbas på under den här säsongen.


Träningarna för Uffe kör igång från och med nästa torsdag och om någon är intresserad av att vara med så är det bara att ni hör av er till oss.


På hemsidan www.uppsalaponnyklubb.se finns en rubrik som heter "Träningstillfällen". Den har jag rensat idag och alla ni som håller i träningar eller är med på träningar där det finns plats att delta är välkomna att skicka info till mig så lägger jag ut det där.


Nedan en bild på Gabbi. Där gick det så där ser jag... Kanske borde ha tränat mer? :)


  



Presentation

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards