Mellan havretuggorna på Uppsala Ponnyklubb

Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av Ulrika Pernler - 8 augusti 2013 23:56

Hej! Idag och imorgon är vi som jag berättade tidigare på konferens. Resan gick till Sparreholms slott. Olyckligtvis så glömde jag nämna igår att även Linnéa skulle med så hon har suttit hela dagen och kastat små svarta blickar. (obs. skämt) Vi har jobbat på jätteduktigt idag och fått massor gjort. Kom tillbaka till rummet först nu när klockan är 23.45 och vi har suttit och konfererat ända fram till nu faktiskt. Tidigare på dagen har vi haft en hemlig aktivitet dessutom. Här kommer lite bilder.


Första stoppet på väg till Sparreholm var vid godisaffären. Ni får sjävla gissa om detta var till alla eller bara mg!


Så kom vi fram till slottet.

 


Rummen var helt okej och nu undrar vi om man kanske har tur och får se något slottsspöke under natten.

 


När vi installerat oss så drog vi direkt till stallet för att rida såklart. Vad skulle vi annars göra när vi åker iväg för att få lite tid tillsámmans? Bowla, gå på spa eller vad?

 


Vi red på Lusitanohingstar. Min hette Urano och vad de andras hette får jag återkomma till då det var väldans långa namn. Det var här jag menade på att jag skulle ha fördel då jag ju har en alldeles egen Kusitano hemmavid, Fast jag vet inte jag, vi red nog rätt så bra allihopa! Kul var det i alla fall.

         

Väl hemma på slottet så duschade vi lite lagom så där som hästtjejer gör. Sedan satte vi oss ett par timmar och arbetade med de dokument vi tagit med oss. Vid halvsju var det middag i stora salen.

 


Efter middagen så spelade Linnéa lite på flygeln i salongen. Jag är rätt så säker på att det var första gången hon satt vid ett piano... Men jag sa inget.

 


Linnéa hälsade också på Björnen som bor under biljardbordet. Han var snäll och vi tycker ju mycket om djur allihopa. Efter detta å satte vi oss som sagt och jobbade vidare. Nu är klockan slagen tolv och jag ska släcka och vänta på spökerierna. Berättar mer i morn!

   

Presentation

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards