Mellan havretuggorna på Uppsala Ponnyklubb

Alla inlägg den 4 september 2010

Av Ulrika Pernler - 4 september 2010 12:55

Hej! Igårkväll var det en helt vanlig fredag. Jag hade lektion för min S10:a och sedan för min Dressyrgrupp. Vid sjutiden blev jag bjuden på bubbeldryck (OBS! Alkoholfri!), mörk choklad och salta kex precis som det sig bör.


Att ha lite lektion, bli bjuden på festligheter och uppassad på är precis vad det anstår en instruktör i sina bästa år. Det är då man känner att man gör ett bra jobb. Att en av eleverna fyllde jämnt hade kanske också en liten del i det hela...


Jag måste ändå säga att min S10 fredagar 17.30 är fantastiskt duktiga, alltid glada och alltid redo att ta i! Dessutom lever de efter mottot att "det finns alltid något att fira!".

  

Tack Malin för fotot!


En lagbild fick jag också från Linda igårkväll. Den är från prisutdelningen vid förra helgens Division III tävlingar i Frösåker där laget kom på en andraplats.  Med på bilden är Karolina Engström (Candy), Ulrika Pernler (Clandestino och lagledare) samt Rebecca Andgeldahl (Goliath).


Jag måste säga att jag gör mig utomordentligt bra på bild. Och ni andra, ja, ni är också fina!

     

Presentation

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards