Mellan havretuggorna på Uppsala Ponnyklubb

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Ulrika Pernler - 3 december 2012 11:33

Huj, så kallt det blev. Men otroligt vackert! I morse klädde både Gabbi och jag på oss massvis med kläder innan ridningen. Vi vaggade in i ridhuset och lyckades ta oss upp på hästarna. Jag från höger sida dessutom eftersom jag har behandlat en höft och ska vila... ;) Efter tio minuter trodde vi båda att  vi skulle smälta bort, vårt ridhus tar ju in värmen från stallet och hästarna och blir aldrig så där riktigt, riktigt kallt. 


Jag kan rekommendera att ni tar på er lite extra kläder inför kvällens ridlektioner i alla fall! För det är minst sagt friskt! 


Hästarna fick komma ut och de dagar när det är sånt här väder brukar de ställa upp på rad och höja huvudet mot solen och sen står de och tar in vädret mest hela förmiddagen. När de inte leker och busar då förstås. 


Dagens lucka i ponnyjulkalendern, nummer tre och julen rusar mot oss!


En liten utmaning också... något är fel i filmen... den som kan gissa  vad det är får om den vil stoltsera med bild och namn i nästa inlägg eller om man vill endast äran.  Bara att gissa!



 
 



Presentation

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards