Mellan havretuggorna på Uppsala Ponnyklubb

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Ulrika Pernler - 15 mars 2010 15:19

Hej! Det är kul att titta runt på lite olika Bloggar och se vad som skrivs och sägs. Bloggar finns ju med allsköns olika inriktningar och det gäller att ta saker och ting med en nypa salt.


Bland yngre tjejer verkar det vara mycket populärt att lägga in en bild på sig själv, tagen med mobilen och kalla den för "dagens outfit". Jag har förstått att det betyder "kolla vad jag har på mig idag då!".


Ja, jösses. Det är väl tur att inte jag gör så för då hade ni väl satt en varning på den här adressen för länge sedan.


"Dagens outfit" eller "Kolla vad jag har på mig idag då!"

Ridbyxor och en hårig tröja!

Surprise!


Men eftersom jag blev lite sugen på att göra ett sådan där "Outfitinlägg" så gör jag väl det. Här kommer det:


Vojlock från "Filippas Ridsport"

 


Snygga renhorn imed matchande röd filt och vit teddy från "Börjes"

   


Söt hjälm från "Hööks"

   


Färgrann Poncho från "Botanic"

 


Blommiga somriga stövlar från "Knalleland"

 


Bekväm Westernsadel från "Hööks"

   


Kitchiga senskydd från "Filippas ridsport"

   


Så där ja! Sen behöver man en modell. Vad passar då bättre än att ta Emilie och Lola. Bara för att Emilie skriver på sin blogg att "mode är bara för personer som inte har en egen stil".

Här du Emilie kommer din alldeles egna stil!


BEFORE

 


AFTER 


Och just det ja, Discokulan kommer från ""Clas Ohlson"

  

Presentation

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards