Mellan havretuggorna på Uppsala Ponnyklubb

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Ulrika Pernler - 26 november 2009 14:41

  

Hej! Igårkväll efter att jag suttit på kontoret och ringt elever på vår kölista så skulle jag bara gå den korta biten mellan stalldörren och parkeringen. Eftersom jag ville hinna hem till "Doctor House" på TV så sneddade jag också under havreelevatorn som står utanför foderladan. Varenda sekund var viktig för att inte missa den spännande inledningen på programmet!


Bäst som jag tagit ett stort steg så satte jag skon i en riktigt smetig lerpöl varvid hela benet bara gled iväg som på såpa. Vips så hade jag gått ner spagat i leran! Wow! Det är något jag inte kunnat på många år!


Trots den mycket leriga situationen så blev jag mäkta stolt! Tyvärr var det ingen som såg...


Ikväll ska Gabbi och jag på LOK-stödskurs! Vi ska än en gång lära oss hur man sätter de små strecken i rätt ruta! Vikarie för mina elever med andra ord! Ha det så bra.

Presentation

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards