Mellan havretuggorna på Uppsala Ponnyklubb

Alla inlägg den 30 november 2009

Av Ulrika Pernler - 30 november 2009 14:03

Hej! Det har kommit till min kännedom att man spelade Christer Sjögrens "I love Erurope" under det att drömhästen Pegasus gjorde entre på Globen i helgen. Det har också kommit antaganden om att jag skulle var inblandad i det hela på något vis.


Jag önskar att det vore så!


Jag är inte inblandad alls om inte... Vill man något tillräckligt mycket så händer det att drömmar slår in! Visst är det så? Dessutom ger det mig en del idéer för framtiden...


Keep on dreaming!


För att spinna vidare på ämnet drömmar så behöver jag er hjälp för att kunna förverkliga mitt drömnummer till årets julshow. Det är nämligen så att jag har det mesta förberett och under kontroll (på mitt eget vis).


Dock saknas en liten detalj och nu vänder jag mig till er för att få hjälp. Jag behöver nämligen få tag på såna där små frigolitbitar som man använder för att packa ömtåliga paket. Men jag har ingen aning om hur man får tag på dem.


Jag skulle behöva en säck eller två och jag lovar att jag inte ska hälla dem över publiken eller något annat oacceptabelt. Det kommer inte att flyga en enda liten frigolitbit, så gott som i alla fall. Jag lovar!


Hör av er till mig om ni vet något om frigolit!


Vill ni helst inte se mig på showen man ändå vet något om frigolit så gör ni bäst i att hålla inne med informationen.


Presentation

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards