Mellan havretuggorna på Uppsala Ponnyklubb

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Ulrika Pernler - 16 oktober 2011 20:59

Hej! I morgon bitti åker Gabbi och jag till Flyinge på dressyrtränarutbildningen. Vi ska sitta sju långa timmar i bilen innan vi kommer fram så det gäller att starta i tid. Därför får det bli tidig ridning. Fast det är ju inget konstigt. Jag brukar för det mesta sitta till häst tidigt eftersom det är ett sådant bra sätt att starta dagen.


Uppdateringar på hemsidan får således vänta tills på torsdag när jag kommer hem igen. Ungdomssektionen var däremot jättesnabba att skicka resultaten från dagens skogsbärsdressyr så dem har jag redan lagt ut. Det ger er som varit ute på tävling några extra dagar att skriva ihop en riktigt bra tävlingsberättelse att skicka till mig.


På bloggen kan det hända att det kommer ett och annat inlägg som jag redan förberett. Vi får väl se. Jag litar inte helt på tekniken.


En fulländad berättelse om våra äventyr i Sveriges sydligaste delar kommer förstås när vi kommit hem. Ska försöka ta kort på lite sevärdheter åt er från vackra Flyinge.


Vi får väl hoppas att jag kommer hem och är ännu lite klokare...


Vi hörs snart!


Ps. Jag fösöker lösa det där bildproblemet åt dig "M". Har skickat ett mail eftersom funktionen har "gömt" sig. ;)

 

Presentation

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards