Mellan havretuggorna på Uppsala Ponnyklubb

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Ulrika Pernler - 17 december 2010 11:36

Hej! Imorse tränade Sara och jag i nästan tolv minuter på mitt nummer till julshowen. Sen fick det vara nog eftersom det var jobbigt och jag blev trött. Så det får räcka med träning nu. Monarch blev inte trött men tyckte att vi var lite knäppa tror jag. Snäll som han är så ställde han ändå upp på hela spektaklet.


Nu ska jag hem och tråckla ihop en matchande tröja åt Sara så att det syns att vi är ett Team.


I dagens UNT City så finns en intervju med Lisa K inför helgens julshow. Där får vi bland annat veta att Lisas favortitfilm i hästgenren är Sherdil och att Lisa brukar hoppa över att tvätta håret ibland... Om du inte har tidningen hemma så kan du läsa nättidningen här: http://etidning.ntm.eu/unt-cityguiden/2010/12/17 . Gå till sidan 19.


Gabbi och jag tillbringade resten av förmiddagen med att sortera upp priserna till söndagens lotterier. Ungdomssektionen" har nog aldrig samlat ihop så mycket priser tidigare, och fina också!  Det var ett drygt göra att lista dem alla och göra iordning lottringarna. Tio ringar blev det och en massa vinster på varje.


Jag hoppas verkligen ni tar ett avbrott i julhandeln för att komma på söndag klockan 13.00


Har ni nån gång undrat var hästarna gör när de inte går lektion? Kolla i dagens lucka:


Presentation

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards