Mellan havretuggorna på Uppsala Ponnyklubb

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Ulrika Pernler - 18 december 2010 20:27

  

Idag var det som förgjort att få ut någon enda liten filmsnutt till dagens lucka... Jag ger upp! Har hunnit sy klart Saras dress medan jag väntat i alla fall. Hoppas hon blir glad. Söt blir hon iallafall.

För att ni inte ska bli utan lucka så kommer här en fin liten julmelodi med någa av oss instruktörer i huvudrollen!


Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!
Av Ulrika Pernler - 18 december 2010 16:39

  

Hej! Nu är det nog en och annan som sitter hemma för att lägga de sista stygnen på sina dressar till morgondagens julshow. Jag har luskat ut vilket tema det blir i kadriljen bland annat. Men jag säger inget. Likaså görförhoppningsvis US som har sett en del av min som jag trodde väl gömda rekvisita. Men ni säger väl inte heller något!!!


Nästa föreläsning i vår serie "Hästen och Människan" blir den 9 januari 2011. Ämnet blir "Så dömer domaren". Anette Simson kommer till oss och vi kommer att samlas i cafeterian för att starta upp med lite teori. Därefter blir det till att gå ner i ridhuset och se på några ekipage som visar delar ur LC, LB och de enklare LA programmen. Lärorikt både för den som tävlar och den som rider utan att tävla då man får chansen att få svar på många av sina frågor om hästens form och rörelsernas utförande. Länk till inbjudan hittar du här : http://www.uppsalaponnyklubb.se/domaren%20domer.pdf


Nu ska jag sy lite till...

Ps lägger till dagens lucka här lite senare då det är tvärstopp på "tuben" just nu :)

Presentation

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards