Mellan havretuggorna på Uppsala Ponnyklubb

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Ulrika Pernler - 7 oktober 2009 19:27

Hej! Såg i stallet idag att det kommit upp inbjudan till Halloweenkväll om några veckor. Skulle tro att US lägger ut infon på http://ponnyklubben.bloggplatsen.se/ snart också. När jag var liten firade man inte Halloween som man gör nu. Jag fick gå påskkärring på påsken i stället. Men påskhäxa är inget mot halloweenhäxor monster och läskiga varelser. Jag är uppriktigt avundsjuk!

Föregående års Halloweenspektakel har varit klart besöksvärdiga. Kolla bara på dessa kort:

            

Faktum är att jag nog gillar Hannas pumpadress mest av utstyrslarna genom tiderna. Den ser så mysig och varm ut.

Bäst att ni börjar rota i garderoben redan nu om ni ska hitta något som är snyggare än den.


Tips: Om er mamma har en kartong i garaget som det står 80-talet på så är kvällen räddad!


Här kommer några kuliga dräktförslag och ja, jag vet att dräkterna sitter på hundar!

Presentation

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards