Mellan havretuggorna på Uppsala Ponnyklubb

Alla inlägg den 14 december 2013

Av Ulrika Pernler - 14 december 2013 13:26

Hej! Det var någon som lämnade en kommentar här på bloggen om julkalendern. Det önskades "som det var för några år sedan" lite bilder från året som varit. Jag antar att det kan bli lite tröttsamt att se mitt ansikte varenda dag i kalenderfilmerna och eftersom jag är en mycket snäll person så har jag satt ihop en film som vi kan kalla UPK, ett år på två minuter! OBS! Jag skymtar inte förbi överhuvudtaget i filmen (hoppas jag) men däremot så har jag gjort den. ;) 


Vi har en anläggning som används väldigt effektivt. Kortfattat kan jag säga att vi håller över sextio veckovis återkommande ridlektioner per vecka- det blir närapå TJUGOFEMTUSEN uppsittningar per år. 

Varje lov hålls kortare intensivkurser. Förra året  hade vi runt fyrtiofem olika Lovkurser som man kunde anmäla sig till och runt ETTUSEN uppsittningar på kurs. 

Populära Elevens val kunde man vara med på tvåhundrafemtio gånger. 

Vi hade Tjugofem extra tillfällen att komma och rida WE.

Vi hade sexton tillfällen med Pay and Jump .

Två tillfällen med Pay and Ride Dressyr.

Fyra stycken Pay and Ride WE varav en med bara dressyren

Femton Klubbtävlingar i hoppning/dressyr/WE.

Sju officiella tävlingar från Lokal till Nationell nivå i hoppning, dressyr och WE.

Tjugo tillfällen med skötarridning och lika många med barnridning

Vi har haft gratis Stallfritids på alla lov.

Vi ahr haft tre projekt igång, PUFF för barn mellan sju och tjugo år, team STIL för ungdomar upp till tjugo år, FRiK för ungdomar som förbereder sig att bli ridinstruktörer.

Utöver detta har det varit föreläsningar, människohoppning, Halloweenkväll, Städdagar, Lagträffar, Lagträningar, Privatryttarträff, Skötarträffar, Stallvärdinneträffar, Träningselevträffar, Påskäggsjakt, Första hjälpenkurs, Grönt Kort kurser, teorikurser, Globenresa, Årsmöte, VIP kväll, Foderföreläsning och mycket, mycket mera. 


En ridskola sover aldrig ;) 


Till er som misströstar- bara lugn- mitt glada anlete är tillbaka i morgondagens film som handlar om ridstövlar!


Men idag; UPK- ett år på två minuter!



Presentation

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards