Mellan havretuggorna på Uppsala Ponnyklubb

Alla inlägg den 31 december 2013

Av Ulrika Pernler - 31 december 2013 13:22

Hej! Häromdagen så talade min dator om att "molnet" började bli fullt. Så jag tog itu med att rensa bort en del gamla filer. När jag kom till bilder så hittade jag en hel radda på familjens gamling Skywalker, mer känd som "Sky" eller "Knakis". Han fyller förresten tjugo år mellan idag och imorgon och går därmed över till att bli "senior". Men still going strong förstås. 


Förra året när Gabbi var borta en hel del från jobbet på grund av sjukdom så tog jag mig an uppgiften att skicka henne åtminstone en bild varje dag av hennes häst så hon fick lite stallkänsla därhemma i soffan. Det är väldigt frustrerande för oss hästtjejer att inte kunna ta sig till stallet när man är dålig. 


Sky är ett intressant fotoobjekt. Han har ett säreget sätt att tigga godis genom att gapa, le och visa tänderna i olika positioner. Så att få till knäppa vinklar och bilder var egentligen inte så svårt. För vem hade trott att jag tänkte skicka en välkammad uppställningsbild?...


Nåja, nu är datorn rensad, men innan jag gör mig av med bilderna på Sky så vill jag dela med mig utav några av favoriterna :) Så här kommer lite snygga hästbilder så här på nyårsafton! Man kaske skulle satsa på att bli hästfotograf...


Gott Nytt år på er alla!


                                   

Presentation

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards