Mellan havretuggorna på Uppsala Ponnyklubb

Alla inlägg den 26 december 2013

Av Ulrika Pernler - 26 december 2013 18:30

Hej! Det är många utomstående som frågat vad "Kadriljutmaningen" gick ut på. Enkelt sagt är det väl så att jag vet att jag arbetar med ett gäng tävlingsinriktade människor och om man sätter ordet "tävling" eller "utmaning" på något så är de snabba att hänga på. :)


Fast vad jag egentligen ville var att göra något roligt tillsammans med mina fantastiska arbetskamrater, alla eleverna på ridskolan som kommer till oss varje vecka för att göra något de verkligen tycker om och inte minst hästarna. Dessa hästar som aldrig upphör att förvåna, glädja och lära oss nya saker.


Trettioåtta kadriljer reds på en enda vecka.


Trettioåtta timmar av samarbete mellan ridlärare, elever och hästar. Roligt sådant! Hästarna var inte sena att fatta vinken. De spetsade öronen när julmusiken sattes igång och de arbetade minst lika fokuserat som eleverna. 

 

Vi vann alla tävlingen tillsammans. 

Det var en minnesvärd vecka.

Det blir så roligt som man gör det! 


 


 Glimtar från Kadriljveckan: 

Obs! Det ligger två filmer under varandra. 



Presentation

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards