Mellan havretuggorna på Uppsala Ponnyklubb

Alla inlägg den 20 december 2008

Av Ulrika Pernler - 20 december 2008 17:49

Hej! Nu är det dagen före julshowen och jag antar att det är många som sitter hemma och syr de sista stygnen på sina julshowsutstyrslar.

Jag träffade bland annat den ”ridande julklappen” i stallet bärandes på sin kostym. En stor, fyrkantig, otymplig skapelse i rosa och glitter med en stor rosett på. Eventuellt skulle hon testa kostymen till häst nu ikväll för att se om hon över huvud taget skulle komma upp på hästryggen. Den som lever får se…

 

Såg ni Gabbi på det första uppslaget i kulturdelen i dagens Uppsala Nya? I vilket fall hade hon fått svara på tre frågor. Intressant och så. Fast jag hade nog ställt tre andra frågor…

 

Kanske:

Är du ägare av Carola Häggkvists första LP-skiva ”Främling”?


Har du någonsin fastnat djupt ner i leran ute på en åker och blivit räddad av din pappa utrustad med en spade?

Har dörren gått i baklås när du befann dig på herrarnas toalett när du var med din familj på camping?

 

Sådana frågor skulle jag vilja ha svar på. Men det kanske blir nästa gång.

 

Varmt välkomna till julshowen imorgon klockan 13.00 Kom i tid så ni får sittplats.

Presentation

Fråga mig

41 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards